2013. március 4., hétfő

Sütőben sült harmonika-krumpli

Szeretem a sült krumplit. Kívül ropogós, belül omlós. Az egyetlen baja, a rengeteg olaj, amiben sül, és amit magába szív. Már egy ideje itthon sütőben sütjük a krumplit fűszerekkel, ma azonban találtam egy látványos receptet az interneten, amit rögtön ki is próbáltam. Nem volt rossz, bár én fűszeresebben szeretem a burgonyát. 



Hozzávalók


- 3 nagy szem krumpli 

- 1 púpos kiskanálnyi margarin

- 1 kiskanál szűz olívaolaj

- 1-2 csipet só

- ízlés szerint fűszerek (én egy kevés paradicsom fűszersót használtam)

Elkészítés

  1. A sütőt bemelegítem 220°-ra, és egy tepsit előkészítek: kibélelem alufóliával.
  2. A krumplikat megpucolom, és egy éles késsel bevagdosom a 2/3-áig. 
  3. A margarint megolvasztom, belekeverem a sót és az olajat valamit a fűszereket, és a krumplikra kenem szilikonos ecsettel, vagy kenőtollal.
  4. 50 perc alatt megsütjük. 

Megjegyzés

Lehet még ízesíteni az olajat fokhagymával, (2 gerezd) vagy csípőssel is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése