2013. március 23., szombat

Almás palacsinta

Ha csak az ételfotót látnám, meg nem mondanám, hogy tavasz van. Tipikus őszi hozzávalókból, egy kellemes nem túl édes étel. Ezzel számomra a palacsinta egy új arcát mutatta be. A receptet egyébként az egyik Nők Lapja konyhában találtam, diétás receptként. Kicsit máshogy készítettem el, mint ahogy oda le van írva. Az édesség nagyszerűségét dicséri az is, hogy egy pillanat alatt elfogyott.





Hozzávalók


- 1 tojás

- kb 1,5 dl tej

- 5-6 ek. liszt

- egy teáskanál fahéj

- 1,5 ek. kristálycukor

- 1 nagy kemény alma

- fél evőkanál olaj + a serpenyő kikenéséhez

Elkészítés

  1. Az almát megmossuk és 2-3 mm vastag szeleteket vágunk belőle. A magházát kivágjuk. Fahéjjal elkevert kristálycukorba tesszük mint a kettő oldalát.
  2. A lisztből, tejből és tojásból palacsintatésztát csinálunk. Én egy kicsit sűrűbbre csináltam, mint a rendes palacsintát szoktam. Hozzáadjuk az olajat is.
  3. Egy serpenyőben olajat melegítünk, és kisütjük a tésztába mártott almakarikákat. 
  4. Dióval, aszalt szilvával tálaljuk, vagy akár porcukorral meghintve. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése