2014. január 31., péntek

Ismerjük meg egymást (újra)!

Rengeteg blog, rengeteg bejegyzés, fantasztikus képek. Csak sokszor nem látjuk az embert, aki a posztok mögött áll. Erre a problémára keres megoldást Szera egyik régi-új játéka, aminek a célja kifejezetten ez: akiknek eddig csak a képeit láttuk, receptjeit vagy élménybeszámolóit olvastuk, azokról megtudhatunk személyesebb dolgokat is. A régi-újat úgy értem, hogy régen volt egy ilyen játék, csak aztán szépen csendben elhalt, viszont a már emlegetett blogger újra feldobta a labdát, és most ismét virágzik... 
Engem Sasó választott ki, amit ez úton is köszönök szépen. 
Visszaolvasva észrevettem, hogy rébuszokban beszélek... Szóval a játék konkrét menete: ha kiválasztottak megosztani 7 "titkot" vagy valami személyesebb dolgot magunkról, majd kiválasztani 7 bloggert, nekik tovább adni a lehetőséget a megnyilatkozásra. Hogy ne akadjon el senkinél a játék, ha választottál valakit jelezd neki egy kommentben. 

Tehát 7 személyes dolog rólam:



1. Nagyon szeretek olvasni. Jóformán mindent. Akár régi vagy új szakácskönyveket, blogokat, novellákat... Furcsának tűnhet, de 19 évesen szeretem Jókai regényeit, de szívesen olvasok Jane Austen-t, Bródyt, Zolát... Mostanában a kedvencem Remarque.

2. Nagyon szeretem a fényeket, illatokat, színeket. Ezért szeretek piacra járni kora reggel.

3. Ha tantárgyban gondolkodunk (gimnazistaként ettől még nem tudok elszakadni) akkor magyar és történelem. De ezen felül rengeteg dolog érdekel: a társadalomismeret, a média, valószínűség és statisztika, klasszikus zene, genetika valamint a politika is. Ezen felül nagyon szeretek kézműveskedni és sütni - főzni is.

4. Nem szeretem az olyan embereket, akiknek nincs véleményük. Sokkal jobb, ha ellenem érvelnek, mint tudni, hogy nem gondolkodnak.

5. Nagyon szeretem Magyarországot... Vésztőt, mikor nyáron csak sárga szénabálákat lehet látni, Debrecent a Nagytemplommal, Pécset, a gyönyörű városképével, Egert, Esztergomot, Sopront... Budapestet, egy nyári éjszakán, a kivilágított Lánchíddal, a Parlamentet... A Balatont, a vitorlásokat, Badacsonyt, a kikötőket, a nyári viharokat, az esti szellőt... Csodálatosnak tartom Erdélyt, azt vallom, egyszer az életben legalább minden magyar embernek el kell oda mennie. Soha nem tudnék külföldön élni, vagy legalábbis hosszú távon nem. Ennek ellenére szeretek (szeretnék) utazni, más kultúrákat megismerni, tanulni tőlük. 

6. Nem szeretem a mákot. Na jó, ez az állítás talán nem igaz így. Igazából a mákot csak enni nem szeretem: beleragad az ember fogába, meg olyan fura szaga van... no és persze a sós olajos tészta, halál édes mák menzás kombó sem tett jót az egyébként finom növény imidzsének.

7. A célom az életben... Szeretnék úgy főzni, hogy aki megkóstolja elmondhassa: Ezért érdemes volt élni... Persze addig még rengeteget kell tanulnom és tapasztalnom... Másik célom, hogy az életemmel, munkámmal hasznára legyek a hazámnak, vagy akár csak a családomnak, környezetemnek...


A hét blogger (blog)  akiket választok:


- Mimi és mama  - mert remek receptjei és csodaszép képei vannak :)

- ApróChef - mert magyarosan főz

Zoli - mert nagyon szeretem a természet képeit... :D

Lélekvándor - mert jó olvasni a novelláit

- Szex/csaták anno - mert fontos, hogy a mítoszokat, legendákat észben tartsuk

- Legjobbotthon - mert itt nagyon kreatív és sokféle ötletekkel találkozom

- Kreatív ötletek - mert rendkívül ötletes és érdekes-értékes ötleteket olvastam már ott


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése