2014. július 4., péntek

A legjobb fagyi: Levendula Kézműves Fagylaltozó

Budapest, 1055
Szent István körút 21.


Már régen mustrálgatom ezt a helyet, rengeteg jót hallottam róla, de bemenni csak most volt merszem. Nagyon hangulatos hely. Az ilyenre szoktuk mondani, hogy különleges atmoszférája van. Mondjuk mostanában ez a stílus: rusztikus, szép provanszi jellegű fehér fa bútorok, barátságos világítás, köszön vissza a legtöbb igényes újonnan megnyílt cukrászdában. (Az Andrész cukrászda is hasonló.) 
A Levendula sajátsága a különleges és merész ízpárosítású fagylalt választék.








A fagylalt választék:


Én gongorzolás fagylaltot ettem, amire nagyon kíváncsi vagyok, ugyanis a gongorzola egy márványsajthoz hasonló penészes sajt. Furcsa íze volt. Először ízlett. Aztán nem. Aztán megint tetszett az íze. Igazából nem tudtam eldönteni, hogy bejön, vagy nem. Gondolatban ropogósra sütött pármai sonkát rágcsáltam hozzá. Na úgy tetszett volna. A tölcsérrel fura volt. A húgom - hiába bökdöstem, hogy a szicíliai pisztáciát válassza - eredei gyümölcsös fagylaltot kért, ami nagyon ízlett neki. Nem olcsó hely, de a fagylaltokon tényleg érződik, hogy nem porokból, hanem minőségi alapanyagokból készültek. 

A fagylaltok




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése