2014. június 2., hétfő

Pasi a konyhában

Sziasztok! Zoli vagyok. A blog szerkesztőjének, Boginak a vőlegénye. Én nem tudok főzni. Nagyon nem. De Bogi úgy gondolta ez így nem mehet tovább és meg kell tanulnom helytállni a konyhában is. És kitalálta, hogy segít nekem. Megmutatja a saját kis praktikáit és megtanít főzni. Ezért hozta létre ezt a rovatot a Vöröskaktuszon belül, ami az én harcomat mutatja a be a gasztronómia ellen.

Néhány szó rólam: 20 éves vagyok és Debreceni Egyetem TTK-án biológiát tanulok. Szeretek horgászni, gitározni, néptáncolni, sportolni. Van egy konyhatündér menyasszonyom :D
Saját blogot is indítottam, melyen természetfotók találhatók. Ha érdekel ITT találjátok.
A húsos ételeket fogyasztom legszívesebben, néha a zöldségekre is rávetemedem, de a vegetáriánusokat nem tudom megérteni. Szerintem hús nélkül nincs laktató, finom étel. Persze Bogi másképp gondolja és próbál engem a zöldséggel megbarátkoztatni. Több kevesebb sikerrel.
Kimondottan édesszájú vagyok. Nagyon szeretek sütizni és inkább a gyümölcsös süteményeket kedvelem.
Ennyit magamról. A "műveimet" ebben a rovatban fogjátok megtalálni. Sok szerencsét nekem. Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése