2014. június 13., péntek

JÁTÉK! JÁTÉK! JÁTÉK!

Nem tudom mennyire szokványos kerek bejegyzésszámoknál játékot hirdetni (blogszülinapokkor igen, de egy kétszázadik poszt vajon elég létjogosultságot ad a szórakozásnak? - hát persze!), mindenesetre én nagyon szeretem a blogos játékokat, rendre küldözgetem is a receptjeimet sok helyre. Már egy ideje gondolkoztam azon, hogy én is rendezek egy blogos sütős-főzős játékot, és most úgy döntöttem belevágok!
Mivel soha nem kedveltem az olyan fajta blogos játékokat, hogy like-olj, légy rendszeres olvasó, meg hasonló kényszer-szagú dolgok, így azt találtam ki, hogy egyszerűen sütni kelljen valamit, lefényképezni, elküldeni nekem, és ennyi. A téma pedig:

Váncza: A mi süteményes könyvünk

 



Hogy miért pont Váncza? Három éve kaptam névnapomra egy piros puha fedelű szakácskönyvet, A mi süteményes könyvünket. Így visszagondolva ez volt az első saját szakácskönyvem. Ez a kötet volt az elindítóm. Furcsa, mert mikor megkaptam el voltam szontyolodva (valami izgalmas regénynek jobban örültem volna) de mikor elolvasgattam a recepteket szégyellni kezdtem magam, hiszen a könyv remek volt!
Ez a könyv inspirált engem számomra új desszertek kifundálására, amiket az akkor még a kollégista lehetőségekhez képest nagyjából csak a vaníliapuding, és a háztartási keksz alkotott.

A játék menete

Válasszanak egy Váncza receptet, süssék meg, küldjék el nekem a blogbejegyzés linkjét és egy fényképet a süteményekről. Akinek nincsen blogja, küldje el nekem a receptet és a leírást, 1-2 mondatot az elkészítésről (követhető volt-e a recept?, finom volt-e a végeredmény? stb.) és egy fényképet a műről. 
Ilyenkor mindig az a kérdés, hogy régebbi posztok jöhetnek-e. Természetesen jöhetnek, de minimum egy mostani sütésű legyen. Ez így korrekt, nem? :)

Az e-mail címem: voroskaktusz@freemail.hu

Határidő: 2014. augusztus 1. (a névnapom)

Igazából nincsen lehetőségem ajándékokat kisorsolni, de a bejegyzéseket egy összefoglalóban közzé teszem. Nagyon lelkes vagyok, remélem sok Váncza-sütit küldenek majd, nagy örömmel várom a süteményeket. 

Inspirációért érdemes ellátogatni erre a blogra.

4 megjegyzés:

  1. Jövök játszani :) A jövőhét folyamán közzé is teszem mit készítettem.. :)

    VálaszTörlés
  2. http://gasztromano.blogspot.hu/2014/07/balatoni-csok.html
    Kész :)

    VálaszTörlés
  3. Csak most látom a játék kiírást, így sajnos már nincs időm újabb sütit készíteni, de ha elfogadod küldenék régebben készített Váncza-sütit, van pár a blogomon. :)

    VálaszTörlés