2014. október 11., szombat

Csokigolyó fehércsokis özönnel

Nem sűrűn csináltam még ilyenfajta desszertet, még a kókuszgolyót is tejporból készítjük, így a kekszporos kakaós száraznak tűnő golyók mindig elriasztottak. Talán a keksztekercs, azt szeretem, de más kekszes sütit nem igen, talán azért mert a háztartási keksz állott szagától ki tudok rohanni a világból. Kollégistaként csináltam már hasonló édességet csokipudingból és kekszből, jól is sikerült. Most a húgommal egy sütinyalókát készültünk készíteni, de végül nem találtunk pálcikát így golyó lett belőle. Nagyon finom volt, és az elkészítése sem ördöngösség.




Hozzávalók


- 1 csomag vanília pudingpor

- 6 dkg étcsokit feldarabolva

- 4 dl tej

- 3 evőkanál cukor

- 1 evőkanál kakaó

- darált keksz, körülbelül 25 dkg

- fehér csokoládé kb. 4-5 dkg

- színes szórócukor, mogyoró, mandula, bármi a díszítéshez

Elkészítés

  1. A pudingot a tejjel és a cukorral a hagyományos módon megfőztem, majd beleolvasztottam a csokit és a kakaót. Annyi darált kekszet szórtam bele, hogy formázható legyen. Golyókat gyúrtam belőle, olvasztott fehér csokival pedig bevontam a tetejüket, majd színes cukorkákkal díszítettem.

1 megjegyzés: