2013. december 2., hétfő

Andrész cukrászda Biatorbágyon

2051, Biatorbágy
Szabadság u. 37





A mostani Stahl magazin csokis különszámában találtam egy olyan cikket, ami a vidéki cukrászdák finomságait sorolta fel. Itt olvastam először a biatorbágyi Andrész cukrászdáról, azon belül is a mesés csokoládé mousse-ukról. Ez a cukrászda egy családi vállalkozásnak indult, de olyan népszerű lett, hogy már Budakeszin is van cukrászdájuk.
Hogy hogy nem úgy alakult, hogy Édesanyámnak egy szombaton Biatorbágyra kellett mennie. Én lelkesen ajánlkoztam, hogy elkísérem, így meg tudtam kóstolni azt a híres nevezetes édességet. Könnyen megtaláltuk autóval a cukrászdát. Belépve elámultam. Gyönyörű torták, gyönyörű díszítéssel, ámde diszkrét eleganciával. 

A torták


A marcipán torta fogott meg a legjobban, de ha a mousse miatt jöttem, akkor nem téríthet el semmi a szándékomtól. Az eladók nagyon nagyon kevesek voltak. A mousse pedig nagyon nagyon finom, ám csalódás volt, mert a magazinban azt írták karamellréteg lesz a piskótán és ropogós csokigolyók, a valóságban azonban karamellréteg helyett narancslekvárral volt megkenve az alap, ami ugyan nagyon ízlett, és passzolt is a csokikrémhez, de ugye ropogós karamellre számítottam... 


Puha piskóta, narancslekvár, könnyű és habos csoki mousse, a tetején lágy csokiglazúr és aranycsillám.

A cukrászdából kilépve a túloldalon megpillantottuk a szerényen visszahúzódó Andrész finomságok boltját, ami szintén az Andrész vállalkozás része. Ez a kis üzlet reggelizőként és uzsonnázóként funkcionál, croissantjai, kekszei, szendvicsei miatt szeretik az idelátogatók. A pici helység hihetetlenül hangulatos. Itt megkóstoltam a vajas kekszet és a töltetlen croissant is. Hm... mennyei volt. A keksz finom vajaz ízű volt, a péksüti pedig pont olyan, amilyennek lennie kell! Ropogós kívül, szép mintázatú és puha belül, szinte elolvadt a számban. 




Azért azt még meg kell említenem, hogy nem egy olcsó cukrászda, de minden nagyon jól néz ki, és amit megkóstoltam azok a sütik fenségesek voltak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése